27.5.2016

Mitäs jos vaikka purkaisit tavarasi ja asettuisit taloksi?

Tota joo.
Tolkuttoman pitkä tauko.
Harmittaa kyllä, mutta tässä nyt on sattunu kaikenlaista.
Melkein vuosi viimeisestä kerrasta kun oon kirjotellu. Se on aika hurjan pitkä aika, mutta sille taitaa olla useampia syitä.

Lyhyesti: avioero, muutto, jäätävän tolkuton identiteettikriisi, pieni masennuksen poikanen, toinen muutto toiseen kaupunkiin. Onhan siinä. Varmasti palaan noihin asioihin vielä joku kerta, koska ihan tosissani ajattelin nyt taas herätellä tätä kirjoitusharrastustani eloon. 

Alunperinhän aloin kirjottamaan blogia mun opparin takia, että tulisi sellanen flow kirjoittamiseen. Eihän sitä varmaan siihen oppariin saanut, mutta muuten tykkäsin kyllä ihan sikanapaljon kirjoitella tätä blogia. Sitten vaan kun sen innon antaa hiipua, se kirjoittelu vähenee aivan huomattavasti. 

Voipi myös olla, ettei myöskään ole ollut paljon kirjoitettavaa. Eipäs, toi on ihan paskapuhetta. Mulla olis ollut enemmän kuin riittävästi asiaa ja uusia t-paitojahan tulee kuitenkin koko ajan mulle ovista ja ikkunoista koska erityisesti teefury ei ole edelleenkään lakannut tekemästä mahtavan hyviä paitoja.....Eli t-paitakuvia taitaa jatkossakin sadella, mutta ei tänään, tänään ei ole hyvä päivä sille.

Tänään mietin kovasti sitä, miten mä saisin purettua mun tavarat oikeasti tänne kotiini. Muutosta on huomenna kaksi viikkoa ja vaatteita on edelleen laatikoissa, sänky on kokoamatta (eilen kyllä yritettiin, mutta kun siitä on muutossa hävinnyt yksi melko olennainen palikka..ikeareissu tiedossa siis..), kissanvessalle ei ole paikkaa, mulle ei ole paikkaa, eiku, onpa :D Täällä Turussa on juurikin mulle se paikka mitä en Tampereelta selvästikään löytänyt. Siltikin tää taloksi asettuminen on jotenkin kauhean raskasta. Eilen nostin moneen otteeseen jonkin rätin tuolta lootasta ja huokaisin syvään, kun "Ei tästä v***u mitään oikeesti nyt vaan tuu". NO EI VARMAAN TUUKKAAN JOS ET TEE MITÄÄN!

Siispä, tässä viikonlopun aikana töiden ja rimpsalle lähdön lomassa lupaan pyhästi tyhjentää tuon laatikon täynnä epämääräisiä rättejä. Sunnuntai-iltaan mennessä tämä on tapahtuva! Hyvä mä!

Kiva taas kirjoitella, tulee puhdistettua mieltä mukavasti. 

Lorelai Gilmore sen tietää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D