2.1.2014

Oli synttärit

No niin, mä olen nyt ollut pari viikkoa 31. Se on kamalaa, en tykkää edelleenkään siitä, että mun ikä alkaa kolmosella. Ei tän näin pitänyt mennä :D

Synttärijuhlat olivat mun ja miehen (tyyppi on nyt 30, huh huh, vanha äijä!) yhteiset, sieltä ei pahemmin kuvia irronnut. Meidän olohuoneesta löytyi diskopallo, uv-valo sekä ihana erivärinen ja palloinen valonauha. Makkariin vaihdettiin punainen valo ja eteisessä oli vihreää. Tämä kaikki oli miehen ideaa, hän yhtäkkiä ennen synttäreitä innostui ihan kamalasti laittamaan kaikkea. Mutta kas, kyllä minäkin laitoin, kakun ainakin. Ja meidän vaimo tuli ja teki miniminijouluhakaristejä, ne oli vallan näppäriä, pitää muistaa tulevaisuudessakin ettei niiden tarvii olla niin järjettömän isoja. Suolaisina tarjoiluina löytyi sipsukkaa ja kaksi margaritapizzaa. Voi kyllä vain! Miekkonen kävi ennen kemuja hakemassa jostain lähikebulasta pizzat, kylläpä ne maistuivat. Samainen miekkonen myös valmisti boolin hankkimaansa lastenammeeseen. Boolista löytyi herran nuoruudenrakkaus, Omppuviini, jonka lisäksi hän lorautteli mukaan Tapio-viinaa ja jotain limpparia. Mun mielestä se maistui basilikalle, tyydyin juopottelemaan mun ihanalla brachetto-kuoharilla, voi nam!

Siitä.
Kakun nimi on osuvasti Better Than Sex.


Kakku on siitä kiva, ettei sitä tarvinnut millään lailla viimeistellä <3
Päältä löytyy Daim-rakeita, voi nam, hyvää oli, mutta ei ehkä niin hyvää kuin nimi väittää ;)

Niin, ideana tuona iltana myös oli, että vieraat olisivat piirrelleet meidän iki-ihanaan liitutauluseinään. Toisin kävi. YKSI vieras otti liidut käteensä, eikä meidän seinä ollut enää entisensä. Me ei voida enää ikinä piirtää tai kirjottaa siihen itse mitään. Kiitti!

Vai poistaisitko itse moisen?
Ilta päättyi Doriksen tanssilattialle. Ja voi kuinka me tanssimme, kolmeen tuntiin ei poistuttu tanssilattialta lainkaan. Mun pitsinen juhlapaita olikin sitten vain yhden illan paita, se repeytyi kun jäi tanssiessa mieheeni kiinni xD Oli se sen arvoista toki! Hyvät kemut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D