15.4.2014

Laulaisin jos vaan....

Joooooo, mä tiedän. Mä yritän ryhdistäytyä. Tässä on nyt vaan ollu kaikenlaista :P Mutta mulla on nyt ihan oikea työ, kuukausipalkkainen työ, se alkaa parin viikon päästä. Ehkä sitten tulee joku rutiini. Tai sitten elämä on vaan koulu, työ, harjottelu vielä koko toukokuun. Mutta ehkä kesällä? Ja kyllä mä nyt taas yritän kirjoitella enemmän. On ehkä jopa enemmän sanottavaa kun on ollut hetken sanomatta mitään.

Mä joskus syksyllä pohdiskelin mun unelmia ja nyt viime päivinä olen taas miettinyt tota laulamishommaa. Ehkä eniten siksi, että muutaman viikon ajan ääni on ollut vähän käyttökelvoton, aika bassopainotteisella on menty. Menetin ääneni väsymyksen ja huutamisen ansiosta, jälleen kerran. Nyt kun se alkaa pikkuhiljaa palautumaan, olen saanut itseni monesti kiinni hyräilemästä kaikennäköistä epämääräistä. Eli toisin sanoen, laulamisinto nostelee taas päätään. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, ei se kauaa kestä, ellen oikeasti ala tekemään asioille jotain. En mä varmaan.

Mulla on muutama naislaulaja joista tykkään ihan hulluna, niillä on älytön tekniikka ja mielettömät äänet. Tästä, tästä ja tästä <3 Mun mielestä niitä on turha lähteä sen kummemmin analysoimaan, jokainen video kertoo ihan riittävästi.

Ystävä kerran kertoi feispuukissa mulle tällaista.
Itku tuli, Hayley Williams on niin mahtava ja taitava.

Mutta niin, mä en oo taas aikoihin julkisesti lauleskellut oikein missään. Ystävän häissä syksyllä, sen jälkeen ei missään. Ajattelin siitä huolimatta nyt keräillä tähän muutaman videon missä minä itte hoilotan ja nimenomaan niitä sellaisia mistä tykkään itse kovasti.


Reteesti sitä joskus, tästä on yli neljä vuotta aikaa. Aih, esiintyminen on niin kivaa, nyyh.


Tällä voitettiin joku kisa joskus, kivaa ainaki oli :D


Mun kolmekymppisillä vedettiin pari biisiä, tää oli hassunhauska :D


Niistä häistä syksyllä. Iki-ihana rakkauslaulu <3


Kyllä mä varmasti jotain osaan, pitäis vaan itse uskoa enemmän itseensä. (Ja pitäis haalia niitä soittajia joita oikeesti kiinnostais hommat.)

Näillä taas eteenpäin, olipa virkistävä katsaus menneisiin aikoihin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D