30.5.2016

Rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti, rasti.....Viides (vai kuudes?) kerta toden sanoo?

Etpä uskonut että mä olisin oikeasti kirjoittanut näin nopsaan lisää....Mut tässä mä olen! :D
Et myöskään ehkä uskonut että olisin saanut purettua sen vaatelaatikon, jonka niin pyhästi lupasin tyhjentää sunnuntaihin mennessä....Niin, no, en mä kyllä saanutkaan. Mut sain OSAN tyhjennettyä. JA sänky on nyt koottu (koska haettiin ikeasta siihen sellanen muutossa tippunut palikka, joka ei maksanut mitään ja oisin voinu salaa halata sitä megasöpöö ikean poitsua joka sen mulle haki) ja dvd:t purettu sängyn sisälle.
Että kyllä mä olen jotain tehnyt, kaksi pahvilaatikkoa on taas tyhjempiä ja kämpässä on hitusen lisää tilaa :)

Mutta, asiaan.
Musta vähän tuntuu, että johtuen mun nykyisestä elämäntilanteesta tästä blogista on vaarassa ainakin hetkeksi tulla sellainen jonkinsortin sinkkublogi. Vaan haittaakohan se....
Ei se mua ainakaan haittaa, mulla on ollut tässä puolen vuoden aikana ihan mielettömiä oivalluksia monista asioista, niitä nyt ainaki olis hienoo purkaa (hehe, en pura tavaroita mut puran ajatuksia, BOOOM! x'D ).

No mut mites toi Tinder?
Sovellus jonka mä olen poistanut varmaan neljä kertaa, ehkä viis, en oikeen ole edes pitänyt lukua enää. Poistan sen aina kun alkaa kyllästyttämään. Ja mua näköjään kyllästyttää usein. Mutta silti latasin sen viime yönä taas.....

En mä pidä sitä mitenkään kamalana asiana että Tinderiä käytetään, enkä mä pidä sitäkään mitenkään kamalana asiana, että se on kovin ulkonäkökeskeinen. Olen koko ajan ollut sitä mieltä, ettei kukaan vaikka baarissakaan lähesty ihmistä joka ei omasta mielestä ole viehättävä. Turha alkaa siinä nyt moralisoimaan. Tässäkin lisää syitä miksi mä olen poistanut sen niin kovin usein. Siellä on tosi rumia poikia, paljon (ja joo, pistäkää mua nyt turpaan, mut miks joillain täysin tyylittömillä ja kovin epäviehättävillä ihmisillä on toisinaan tosi hienoja tatskoja? En ala! Ne huijaa!). Ja myönnän, olen tosi nirso, mun mielestä siinäkään ei ole mitään vikaa. Kyllä ihmisen pitää tietää mistä tykkää ja mä ainakin haluan katsella nättejä asioita.

Elämää vaikeuttaa se, että mä haluan myös sen katselemisen lisäksi, että sen nätin näyttelyesineen päässä myös liikkuisi jotain ja että se juttelis mun kaa, paljon. Siis PALJON! Tässähän se ongelma sitten mun osalla piilee. Tinderissä ei pahemmin jutella. Ilmeisesti osa ei siellä juttele ollenkaan. Ite olen toki ottanut tavaksi, että jos jäbästä ei vuorokauteen kuulu mitään (koska mä alotan aina keskustelun jollain tosi hauskalla gifillä...), niin ihan tosi julmasti vaan poispoispois. Itse en oo onneksi törmänny niihin panomiehiin ("kiinnostaisko pikaset puolen tunnin päästä?") kun vasta kerran, poistin sen. Ehkä mä en oo ihan sen näkönen, että mä oisin niin helppo x'D Ihan plussaa kyllä, sinänsä :D

Mun matcheja en oo tavannu ku kai neljää. Kaksi niistä oli vanhoja tuttuja, joista kumpikaan homma ei onnistunut, yhestä tuli mun ystävä (koska meikä on hyvä jätkä ja osaan aina olla kaikkien kanssa kaveri :D ). Olen vetänyt johtopäätöksiä, ne johtopäätökset liittyvät siihen, että kiinnostavan ihmisen lipuessa paikalle innostun ihan hirveästi ja silloin musta tuleekin liian innokas ihminen ja viestittelen paljon. Olen myös päätynyt siihen tulokseen tässä, että vaikka jäbä kuinka sanoisi ettei todellakaan haittaa vaikka mä pitäisin itsestäni meteliä, se haittaa kuitenkin. Se tekee musta paljon vähemmän kiinnostavan ihmisenä. Olen liian saatavilla. Kamalaa. Mut vihaan pelejä (vaikka Tinder nyt onki tollanen peli) enkä halua todellakaan esittää mitään vaikeasti tavoiteltavaa. Mutta niin, ei se ehkä ole vaikeasti tavoiteltavaa jos ei aina vastaa heti kun saa viestin.......

Mä en kyllä jotenkin edes kuvittele Tinderistä löytäväni elämäni miestä, se on vaan hauska peli, typerää ajanvietettä joka ei edes ole niin typerää vaan ihan ok hauskaa. Kunhan sitä nyt ei sitten ota ihan liian vakavasti kuitenkaan....

Meikä jos oisin kissa.....

4 kommenttia:

  1. Heippa Wilmis. Tää nyt tulee ehkä vähän molempiin (tähän ja siihen uudempaan tekstiin kun en muista kummassa oli kumpaa mutta samaa kuitenkin). Sulla ei ole liian korkeat tavoitteet. Ne on oikeasti mahdolliset ja aina voi jostain joustaa kun oikeanlainen tyyppi löytyy. Tatskoja voi muuten söpö tyyppi käydä hakemassa jos haluaa ja puhumista treenata. Mulla on muuten kans ollut aika samanlaiset kriteerit aikoinaan. En tainnut saada niistä lopulta mitään. ��
    tv.Lissusi Forever
    ps.Terveisiä myös muuttolaatikoiden keskeltä. Muutettiin Villen ja tyttöjen kanssa ja muutetaan tässää edelleen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai sillä niin väliä mihin kommentoi, kaikki pyörii saman aiheen ympärillä kuitenki :D
      En mäkään oo sitä mieltä, että vaadin liikaa ja tiedän kyllä et kompromisseja pitää tehdä, mut ei kyllä tietyissä asioissa.
      Oon vaan kyllä nyt jo jotenkin kyllästynyt tähän sinkkuilupeliin, kaikki on outoja eikä mitään voida sanoo suoraan.
      Sit ne piirteet mitkä sussa oli alkuun söpöjä, on viikon päästä hemmetin raskaita.
      Yritä siinä sitte tapailla ihmisiä.
      Prkl!!!

      Poista
  2. https://www.hs.fi/elama/a1464750048690 Tähän haluaisin lisätä, että erosin Mossesta kaksi vuotta sitten ja nyt on ekaa kertaa semmoinen olo ja ihminen vierellä, että voisin harkita parisuhdetta. Ei ne "oikeat tyypit" vaan oikeasti tupsahda vastaan ihan tuosta vain, muutenhan me oltais kaikki jatkuvasti parisuhteissa. Sun seuraava ihanuusäijä saattaa olla vielä tällä hetkellä parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Mutta kyllä se aika vielä koittaa ja kun se koittaa niin se on taas uskomattoman ihanaa ja jännittävää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, siis mä en nyt ehkä oo ihan kauheen samoilla linjoilla ton naisen kanssa kuitenkaan.
      Paitsi toki siinä, et ei se mies vaan tipahda mistään jos sitä ei kotoa lähe hakemaan...
      Mut siis onhan tää touhu tällä hetkellä nyt lähinnä eniten sitä, et kaipaa vaan sitä lämpöä ja läheisyyttä.
      Vaikee sanoo miten valmis sitä olis suhteeseen vielä, toisaalta mä en tiedä miten valmis kukaan on suhteeseen ikinä, ei sellastakaan voi aina jäädä vaan odottelemaan...
      Mut olen silti toiveikas ja uskon vakaasti et mun ei tartte mun toiveista kauheesti kuitenkaan joustaa, kyllä sellanen oikea ihminen tulee, tiedän sen kyllä :)

      Poista

Sano vaa :D