1.1.2014

Uusi vuosi, tyhjä purkki

Hyvää uutta vuotta! :D

Löysin Tumblrista tällaisen!

PURKKI!

“Start on January 1st with an empty jar. Throughout the year write the good things that happened to you on little pieces of paper. On December 31st, open the jar and read all the amazing things that happened to you that year.”

Alotin tän nyt tänään, olen niin iloinen, että löytyi tällainen hyvä idea! Oon kaivannut tosi paljon jotain millä sais vähän väkisin itselleen jotain positiivista elämään kun tunnun olevan usein jonkin verran negatiivinen. Tästä sitten uuteen vuoteen, onpa kivaa! :D

Mun purkki on vielä vähän tyhjä, onhan vasta eka päivä :D

6 kommenttia:

  1. Tosi hyvä idea, pitäisi vain löytää jostain tyhjä purkki ensin :D

    VastaaPoista
  2. :D
    Mullakin on toi näppärä tyhjentynyt kookosöljypurkki :D
    Onneks oli sopivasti kaapissa odottelemassa :)

    VastaaPoista
  3. Hei, tämähän on vallan mainio! Toimiskohan toi yhtä hyvin jos vaan kirjoittaisi pieneen kirjaseen ne hetket, vaikkapa 1 per sivu? Vihko olisi sitten helppo raahata mukaan Suomeen. Toteutukseen! :)

    Meinaan tässä matkailun ja muuton ja kaiken mahdollisen yhteydessä on mieli kyllä välillä aika apea ja ite oon kans sellanen henkilö joka tarraa hyvinkin tiukasti kiinni kaikesta negatiivisesta eikä osaa ajatella niitä hyviä juttuja. Niin jos vaikkapa kerran päivässä kirjoittaa jotain positiivista, se vähän kuin pakottais katsomaan kaiken kakan yläpuolelle.

    Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen niin sitä mieltä, että ton voi tehdä just niin kun itse haluaa :)
      Vihko on varmasti hyvä asia, oliskohan ollu Kaisa Jaakkola joka sanoi kirjottavansa aina päivän päätteeksi johonki vihkoseen kaiken positiivisen mitä sen päivän aikana on tapahtunut.
      Sellasella luulis saavan ainakin hyvät unet ja paremman mielen vaikka olis ollut miten huono päivä :)

      Uskon todellakin, että tollanen vaikuttaa kyllä siihen omaan mielialaan, aivan samalla tavalla kun sillon kerran lukioikäisenä kun päätin hymyillä koko päivän, jopa yksin ollessani. Se oli ihan käsittämätöntä, pää täyttyi pelkästään hyvistä fiiliksistä ja joku tööttäs mulle kaupungilla, olin varmasti ilosen näkönen :D Et niin helposti sitä omaa pääkoppaansa saa huijattua :D

      Hyvää uutta vuotta sinnekin, koitetaan olla oikeen porukalla positiivisempia :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos! :)
      Onnellista vuotta sullekki, joko purkilla tai ilman :D

      Poista

Sano vaa :D