11.12.2013

Äääääh...

Mä olen tänään ollut salilla, maalannut, touhunnut, käynyt teatterissa ja käynyt jopa lääkärissä. Lääkärissä selvis, että se apteekin kosmetologitäti joka mulle eilen myi sen tosi kalliin silmänympärysrasvan oli keksiny mulle ihan omasta päästään sen ihottuman. Toisin sanoen, ostin turhaan superkalliin rasvan kun mun silmässä on joku luomitulehdus, mikä lähtee hydrokortisonilla (JOTA MENIN SINNE APTEEKKIIN OSTAMAAN MUTTA HEIDÄN MIELESTÄÄN SITÄ EI VOI LAITTAA NOIN LÄHELLE SILMÄÄ!) viikossa...Noooh, tästä taas oppineena ehkä jotain. Yöunetkin meni kun harmittelin huonoa osaani. Typerä minä. No mutta, tämä tässä, ainakin selvisi.

Täällä kotona on ollut kauhea hyörinä kun meillä on lauantaina ne meidän synttärikekkerit. Mun mies ei ole ehkä koskaan askarrellut mitään noin pitkään ja hartaasti, ainoastaan meidän vieraat tulee näkemään mitä se on askarrellu. No ehkä joku muukin, jos jotain kuvia otetaan tuolloin :D Noista synttärikemuista olisi aika paljon sanottavaa, mutta en nyt jaksa.

Mulla on ollut jotenkin niin touhukas päivä tänään ja väsyttänyt niin paljon, että aivotoiminta on vähän heikkoa. Asiaa ei siis kauheammin irtoa, jännä taasen. Lähinnä vaan moni asia ottaa aivoon, muun muassa noi edellä mainitut kekkerit, mut voisin kuvitella lauantaina olevan kaikesta huolimatta oikein kivaa. Ainakin kakku tulee olemaan hyvää jos ei muuta :D

Lyhyestä virsi kaunis, päätän tämän raportin Benedictin lausumaan runoon jota en tähän pysty upottamaan, tsekkaa linkki tästä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D