10.12.2013

Pam! Olet huono nainen!

Seuraa ahdistavaa ja henkilökohtaista avautumista, anteeksi jo valmiiksi. Oikea TMI Tuesday.....

Sainpa oikein jymy-yllätys synttäri-/joululahjan ihan tälleen etukäteen! Eilen illalla silmää kutitti, ihmettelin sitä kovasti. Aikani silmää kihnutettuani menin vihdoin peilin eteen katsomaan että mikäs siellä nyt oikein haluaa kutitella. Silmän alla, sisänurkassa, oli punainen alue minkä päällä oli kuivaa ihoa. Mulla ei ole koskaan ollut mitään iho-ongelmia (nenän itsepintaisia mustapäitä lukuunottamatta) joten en ollenkaan ymmärtänyt mistä moinen. Muuta apua kun ei meidän kodista löytynyt, rasvailin sitten silmääni kookosöljyllä aina kun alkoi kutittelemaan,yölläkin. Eikä siinä mitään, kookosöljy on aina auttanut kaikissa pikkujutuissa, miksei siis tässäkin. Ei tuo sitten onneksi sen kummemmin kutitellut, näyttää vaan vähän hassulle.

Tänään menin apteekkiin jolloin mun maailma romahti. Apteekin kosmetologi sanoi, että toihan on ihan selvästi atooppinen ihottuma, toi yläluomikin näyttää aika pahalle (ai näyttää vai?) ja sulla on ihan kauheen kuiva iho (ai mistä lähtien?) ja sulla näyttäis poskissa olevan tota couperosaakin (ai mitä?). Suositteli menemään ihan ihotautilääkärille, niin pahalle kuulemma näytti. Toki suositteli myös monia erilaisia rasvoja, kertoi vinkkejä miten ihoa kannattais nyt alkaa hoitamaan, antoi yhden näytepaketin ja myi äärimmäisen kalliin silmänympärysrasvan, sen kuulemma pitäis auttaa...

Mulla meinas tulla itku. Olenko mä ihan oikeasti niin huono nainen, että mä en edes tiedä että mulla on kuiva iho? Mä pidin itseäni huonona naisena jo siksi, etten osaa vieläkään meikata. Nyt sitten lisää huonon naisen merkkejä kehiin vaan. Ja mikä couperosa, mulla on aina ollu punaiset posket, ei se oo mun mielestä ikinä näyttänyt mitenkään omituiselle. En mä sitä kyllä vieläkään näe itse, mutta toi ihottuma, se kuulostaa tosi ikävälle. Mä en olis ikimaailmassa uskonut, että mulle tulis mitään tuollaista. Ja miks just naamaan? Miksei johonki kyynärtaipeeseen, se ei haittais yhtään niin paljon. En mä tohon mitään meikkiä uskalla laittaa, se kuitenki leviää koko naamaan ja kohta mun silmä pitää amputoida ku se kuivuu rusinaksi. 

Kyllä mä taidan olla sittenkin vähän ulkonäkökeskeinen kun en yhtä silmämöttiä kestä. Tai ehkä tää onki siksi niin paha juttu, kun olen aina pitänyt mun silmiä yhtenä mun parhaista puolista. Ärrrr...

Jos tää silmä on edelleen tällänen hirviö lauantaina, mä en halua et meille tulee yhtäkään vierasta synttäreille, haluan vaan istua yksin kotona pimeässä ja syödä jätskiä. Ja sitä kakkua minkä teen perjantaina.

Kissan tassu leopardifleecekasassa.
Eihän tässä nyt muutakaan voi tehdä kun hautautua piiloon koko loppuillaksi kun naamassa on tollainen hirviö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D