28.11.2013

Ai kauheeta!

Mulle iski tänään ihan kauhea tauti, ihan just nyt illalla! DIY!!! Hakkasin nauloja seinään ja lauleskelin menemään. Mitä on tapahtunut? Varmaan johtuu siitä liitutauluseinästä, nyt koko homma on lähtenyt ihan hanskasta! Millä tämä parannetaan?

Ripustin mun KAIKKI kaulakorut tohon eteisessä sijaitsevaan nurkkaan.
Huomasin samalla, ettei mulla olekaan niin paljon kaulakoruja kun luulin, siksi tuolla roikkuu myös yksi ihana perhospanta.


Miten naulojen seinään naulaaminen voi olla niin kivaa? 12 naulaa ja oli ihan sellainen olo, että mä olisin oikeasti tänään tehnytkin jotain!

Korvikset löysivät myös seinälle, vastakkaiselle puolelle.
Tosin vielä on vähän auki, että mihin nuo nappikorvikset saisi laitettua, nyt ne ovat vähän hassusti tuolla päällä möllöttämässä.
Ideoita otetaan vastaan ;)

Eilisen kiukuttelun jälkeen oppari- ja valmistumisrintamalla alkoi tapahtuakin jotain. Opparin ohjaaja on sitä mieltä, että opparin voi tiputtaa Theseukseen, siis heti kun hän saa sen minulle lähetettyä takaisin. Abstraktin lähetin tänään äikän opelle ja se tuli vielä illalla takaisin, ei tarvittu korjauksia. Puuttuva harjoittelu kuulemma hoituukin yhtäkkiä sillä, että kirjoitan kahta työpaikkaa vertailevan raportin opolle. Jos eilen illalla ketutti aivan sydänjuuria myöten, tänä aamuna itkin luettuani sähköpostit. Toisin sanoen, jos kaikki menee nyt jouhevasti, mä valmistun päivän sen jälkeen kun olen täyttänyt 31. Vähemmästäkin tulee itku <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D