19.11.2013

Katselin TAAS ohjelmia

Sunnuntaina alkoi jenkkilässä Almost Human niminen uusi sarja. Tuolloin esitettiin sarjan pilottijakso ja heti eilen näytettiin jo toinen jakso. Eli samantien sai aika kattavan kuvan siitä, mitä tuo tulevaisuuteen sijoittuva ohjelma tulisi sisällään pitämään. Sarjan päähenkilönä toimii Karl Urbanin esittämä John Kennex, poliisi joka on menettänyt toisen jalkansa (sai kyllä synteettisen siihen tilalle) ja taistelee oman pääkkylinsä kanssa herättyään koomasta. Vuonna 2048 jokaisella poliisilla kuuluu olla parina androidi, siis ihmisen näköinen robotti, mutta John ei jotenkin tule toimeen kyseisten kaverien kanssa, tuollainen kovin kapinallinen kun hän on. Tästä syystä hän saakin sitten parikseen hieman vanhemman version, Dorian-nimisen androidin (mulle aika tuntematon näyttelijä Michael Ealy) jolle on myös luotu tunne-elämää. Pilottijakson perusteella pohdin sarjan olevan ihan ookoo, osittain hieman korni, mutta kuitenkin katsottava. Toinen jakso sen sitten paljasti, meillä on nyt käsissämme kutakuinkin CSI, vähän paremmilla vitseillä höystettynä. Eniten mua kyllä vaan koko ajan häiritsee Karl Urbanin naama, se on aivan neliö. Muutoin sarja menee kategoriaan: ihan viihdyttävää, aivojen nollaustavaraa. Mieluummin silti katson jotain muuta, tuskin lisään sarjaa mun kalenteriin :D

SIIESAIIII:The Future!!
Kuva.



Eiliseen postaukseen liittyen, mä olen syönyt tänään jäätelöä, 550 kalorin edestä....Ehkä olis järkevää myös täyttää noita kaloreita jollain vähäsen järkevämmällä, ehkä proteiinipitoisella. Ehkä. Tosin, jäätelö on kyllä tosi hyvää...........

Ei ole kyllä ihan tällaisia mun annokset olleet, nom.
Kuva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D