27.11.2013

Musaah!

Juuri taisin valitella ettei mikään musa taas sykähdytä. Onneksi tämä meni pian ohi kun uskalsin vihdoin kuunnella Lorden levyä. Pure Heroine on todella kaunis levy ja biisit vaan toimii, ainakin mun korvaan. Kun maalailin tuota keittiön seinää, tein sen nimenomaan tämän levyn tahdissa. On myös mieltäräjäyttävää ajatella, että noi biisit on tehnyt vasta 17-vuotta täyttänyt nuori tyttö, ihan itse. Tyttö, jolla on muuten ihan uskomattoman kaunis ääni.

Itselle tuntuu edelleen biisien tekeminen ihan uskomattoman vaikealle, ehkä siksi en ole koskaan eläissäni saanut yhtäkään valmiiksi. Tämän levyn kuunneltuani on tullut sellainen olo, että tuskin saankaan koskaan edes sitä yhtä valmiiksi, kun maailmassa on näin hyviä tekeleitä. Nooooh, ehkä vielä joskus, jos uskaltaa ja antaa itsensä yrittää.

Olen tänään ollut lähinnä väsynyt tai raivon partaalla. Väsymys johtui salista (itkin askelkyykkyjen välissä, kunnes sain luvan ottaa painoja pois), raivo koulusta, yllättäen. Miehen avustuksella lähetin pari tylyä sähköpostia ja ne harmittaa mua vieläkin. En haluaisi olla tyly, mutta kun tuntuu sille että asiat eivät muuten etene mihinkään. TAMK:ssa ei tunnu olevan mitään järkevää systeemiä ja siitä joutuu kärsimään moni. Mullehan on opo lähestulkoon suoraan sanonut pitävänsä mua ärsyttävänä. Tästä sitten lähdetään. Jee. Jos mä nyt kuitenkin tämän vuoden puolella pääsisin pois tuolta, niin ei tarvitsisi tällaista raivoa enää kokea. Ainakaan näiden asioiden suhteen.

Onneksi on Lorde ja tämä sumean kesäinen biisi, levyn paras <3

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D