6.9.2013

Fäshöön

Noniin, koska suurin osa illastani (aika jolloin yleensä kirjoittelen tänne) meni salilla kompuroidun varpaan hoivaamiseen, mulla ei ole mitään asiaa, kaikki ärsyttää. Mutta koska olen päättänyt kirjoittaa joka päivä vaikkei asiaa olisikaan, teen niin nytkin. Tämän ollessa muotiblogi (niin niin, ei tää nyt kauheesti ole mut aivan ihan vähän) ajattelin kertoa söpöstä vaatemerkistä nimeltään Lazy Oaf. Itseasiassa tää kyllä tuli mieleeni päivällä kun näin tytön jolla oli jalassaan erittäin tutun näköiset kissalegginsit. Pysäytin tytön ja kehuin hänen ihania leggareitaan, toivottavasti sille tuli hyvä mieli, mulle ainakin tuli :D

Jos nämä eivät ole maailman söpöimmät niin ei sitten mitkään. Takapuolella on myös hännät molemmissa jaloissa <3

Itse omistan pari Lazy Oafin kangaskassia. Toisessa on hassu naama ja hampaita, toisessa ranut joilla on silmät ja suu. Hyvän mielen kasseja ehdottomasti. 

Ikävä kyllä näyttäisi nyt sille ettei ainakaan tuossa Asosilla saatavilla olevassa kokoelmassa ole oikein mitään mitä itse haluaisin. Ei edes noita leggareita. Olisi selvästikin pitänyt olla nopeampi jos nuo olisin tahtonut. Eipä voi kun itseään syyttää. Pipotkin ovat akryylia, materiaali jota en enää ikinä laita päälleni, paitsi jos mulle maksetaan siitä ruhtinaallisesti :D

Koska mulla ei ollut tänään taaskaan muuta päällä kuin treenivaatteet ja yöpaita, seuraa jälleen kerran kuva t-paidasta jonka ehdottomasti haluaisin :D

Pitäydytäänpä taasen tässä ihanassa Maleficent teemassa paidalla nimeltään Wicked Wiles. Threadless.comin paidat ovat aivan älyttömän upeita, miksen mä vois tilata kaikkia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D