7.9.2013

Peleistä vähän jotain

Tiedättekös kun jotkut ihmiset on kovia pelaamaan. On WOW:ia ja GTA:ta, COD ja Final Fantasy ja ties mitä kaikkia. Mä en ole koskaan jaksanut keskittyä noihin ja sitäpaitsi suurin osa tuollaisista peleistä on aivan liian jännittäviä. Mun pelaamiset on pienestä asti rajoittuneet hyvin yksinkertaisiin peleihin. 

Serkkupojilla oli pienenä Segat, yritin pelata Sonicia aina pikkuisen mutta se aina jäi siihen kenttään missä oli liian pelottava musiikki. Mutta mä sentään pieksin niitä ihan hyvin Columnsissa. Siitä on kai jäänytkin sellainen palikkapelirakkaus. Tetris, Bubble Town, Chuzzle, Candy Crush, ne on mun pelejä. Ei liian pelottavia ja voisin ehkä veikata että ne ehkä kuitenkin jotenkin rakentaa mun aivoja ja reaktiokykyä, tai sitten ei. Candy Crush mun piti kylläkin lopettaa, pelasin sitä liian usein ja se alkoi ärsyttämään mitä pidemmälle siinä pääsi. Alphajaxia oon puhelimella pelannut, siitä ja monista sanapeleistä tykkään kanssa. Mutta ei tosiaan sen pelottavampaa mulle, kiitos. Yritin jossain vaiheessa pelata tietokoneella American McGee's Alicea, en jaksanut, se oli liian monimutkainen vaikka aihe olisi kiinnostanutkin.

Lautapelit ovatkin sitten asia erikseen, mä oon nippelitiedon kuningatar enkä tykkää yhtään hävitä Trivial Pursuitissa. Muutaman kerran olen joutunut ylpeyteni nielemään, mutta yleensä mä olen se tyyppi jonka kanssa kannattaa olla samassa joukkueessa. Muutenkin taidan olla hieman voitontahtoinen mitä lautapeleihin tulee. Cluedo oli vuosia peli jonka halusin, vihdoin löysin sen jostain Suomalaisen Kirjakaupan megasuperalesta 7€:lla, siitäpä riemu repesi, tosin kenties vain omalla kohdallani. Jotenkin tuntuu siltä ettei kukaan halua pelata sitä mun kanssa koska kuvittelen heti voittavani. Yleensä mä kyllä voitankin :D 

Muutenkin tuo lautapelien pelailu on hyvin vähäistä, ikävä kyllä. Yritin joskus järjestellä peli-iltoja mutta jostain syystä kukaan ei halunnut lähteä mukaan :/ Meillä on vino pino hölmöjä ja kivoja pelejä mitä olisi kiva pelailla aina välillä mutta meidän perhe taitaa olla vähän epäsosiaalinen? Pelkästään jo pari erää Dominoa (tai Triominosia) silloin tällöin olisi aivan mahtavaa. Trivialin pelailuun kun pitää yleensä varata vähintään kaksi viikkoa, siltä vähän tuntuu.

Nyt on vähän tylsän tekstipainotteinen blogikirjoitus, piristänpä hieman kuvilla.

Kävin tänään baletin perään Minetissä vähän jäätelöostoksilla, mielestäni olin sen ansainnut kun runnotun varpaani kanssa kärsin koko tunnin ja hieman jopa pystyin nauttimaankin. Niin kyllä nautin jäätelöannoksestanikin ;)


Kermamansikka, suklaa, jugurtti ja ikisuosikkini meloni pääsivät tänään mukaan. NAM!

Mulla oli tänään kyllä t-paita päällä, se on tuo threadlessin (yllärivalinta) The Wolfman Ate My Homework!, vaan kun en jaksanut lähteä kuvanottamishommiin niin siitä nyt sitten ei ole kuvaa :D Vaan worry not! Kyllä internet, eli siis threadless, meille ihania paitoja tarjoaa!

Ja kas!


Stay Cool, threadlessista tietenkin! Ja sanot mitä sanot, Iron Man 3 oli muuten aivan äärettömän hyvä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D