17.9.2013

Mä oon ihan tylsä

Siis oikeesti, mä olen koko päivän opparin ja tanssitunnin lisäksi kuluttanut aikaani vain miettimällä mitä mä voisin porata/ruuvata meidän seiniin. Haluaisin tehdä sellaisen yksinkertaisen naulakkovirityksen mihin vois ripustaa esim. laukkuja. Yksi mitä paljon näkyy on erilaisten laatikon vetimien käyttö kyseisessä hommassa, mutta kun mä en jotenkin kuitenkaan haluais tehdä sellaista. Eli toisin sanoen mä yritän taas olla jotenkin erilainen kun muut eikä mikään kelpaa.

No mutta seuraavaksi todisteita ihan riittämiin. Brit+Co:ssa ovat sanojensa mukaan aivan hullaantuneita näihin! Yksikään noista ei kiinnosta mua niin pätkääkään. Joo, hauskat ja värikkäät pallot on ihan kivoja mutta ne on just sitä, ihan kivoja. Ei se riitä.. Bored Pandassa kootulla listalla on hauskoja nuo perhoset, niiden hintaa ei tietenkään ainakaan pikaisella vilkaisulla löydy mutta veikkaan että noista saisi aikasten paljon pulittaa pieni ihminen. Eli tässäkin tapauksessa pakko sanoa että jotta kiitos ei. Samat kuvat tuntuvat muutenkin olevan lähes jokaisessa tuollaisessa koukkuihin liittyvässä listassa. Ihanko oikeasti koko maailmasta ei löydy erikoisia koukkuja kuin about 30 erilaista? En voi uskoa!

Tee-itse meininkiä googlettelemalla löytyi vähän jotain erilaista. Curblyn DIY-osiosta löysin muutaman ihan mielenkiintoisen, ainakin tuo metallihenkareista tehty viritelmä saattaa olla jotain sellaista mitä meidän seinällä ehkä tullaan vielä näkemään. Mutta niin, kyllä tämän perusteella nuo ovennupit, laatikon vetimet, mitä näitä nyt on, tuntuvat olevan se järkevin vaihtoehto. Toisaalta, löytyisköhän jostain tarpeeksi jykeviä leluja kannattelemaan laukkuja.... Jää nähtäväksi. Kuten myös se, että mistä tulen nuo ovennupit tai lelut löytämään. Kirpputorit on mulle ehdoton ei. Tiedän kyllä että niistä voisi löytää vaikka mitä, mutta kun mä en pysty olemaan kirpputorilla, tulee paha olo eikä voi hengittää. 

Siksi mä kai olenkin tollainen tällainen ikeatyttö. Siellä on helppo mennä, tietää missä tavarat on ja pystyy vaikka etukäteen suunnittelemaan kaiken mitä ostaa. Sitten vaan ensin kahville/syömään, lista käteen, kärry toiseen ja suit sait sukkelaan yläkerta läpi alle puolessa tunnissa, alakerrasta selviää lähes yhtä nopeasti ja kas näin olemme kiertäneet ja hakeneet samalla kaiken tarvittavan alle tunnissa. Mutta en mä nyt halua minkään pelkkien ovennuppien takia lähteä ikeaan. Eikä sielläkään sitä valikoimaa mitään järjettömästi ole. Teenkö mä tästä nyt tahallaan vaikeaa?

Suuri sääli on myös se, ettei Tigerkaan tunnu tarjoavan oikein mitään seinäkoukkuihin viittaavaa. Tigerista on tullut ihan mun suosikkikauppa, siellä on kaikkea söpöä eikä mikään maksa liikaa. Olen paljon kaikkea tarpeellista sieltä hakenut ja tulen hakemaan vastakin. Ehkäpä jos sinne lähtisi nyt ns. uusin silmin katsomaan mistä itse voisi valmistaa noita koukkuja. Löytyisiköhän sitten. Vaikea sanoa, mutta raportoin toki tilanteen edetessä, ehkä jopa kuvin.

Päivän t-paita oli Threadlessin Captain Obvious! mutten huomannut ottaa siitä kuvaa ennen tanssituntia ja sen jälkeen olikin jo liian myöhäistä kun paita retkotti jo pyykkikorin pohjalla. Kauhea kohtalo.

Aiiivan superhauska paita ja HUOM punainen väri. Harvinaista herkkua tällä rouvalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D