5.9.2013

YouTuben naiset

Seuraa YouTubevyöry. Olen kyseisestä palvelusta viime vuoden aikana löytänyt aivan käsittämättömän hauskoja ja upeita naisvideobloggaajia. Sen lisäksi että nämä akat ovat äärimmäisen hauskoja, ovat he myös uskomattoman älyttäitä ja näistä syistä olenkin jatkanut kanaviensa seuraamista.

Mulla kaikki alkoi Jenna Marblesista ja sen jälkeen tämä onkin ollut melkoista alamäkeä. Tai ylämäkeä, miten sen sitten haluaa ottaa ;) Tämä on muistaakseni ensimmäinen video jonka Jennalta näin.


Tämä jälkeen katsoin jokaikisen pätkän jonka nainen oli väkertänyt, voi sitä iloa ja riemua.

Jossain vaiheessa löysin Jennan videolta Hannah Hartin, älytöntä meininkiä. Mimmi kokkaa kännissä ja jossain vaiheessa löytyy videoita joissa otetaan kantaa älykkäillä tavoilla ja asiaa riittää. Seuraavasta videosta sitä ei ehkä huomaisi :D


 
Tumblrin kätköistä löysin seuraavan videon eikä mikään ole enää ollut samoin.


Superwoman, mikä uskomaton nainen! Pukee kaiken äärettömän hienosti huumorin viittaan ja silti tuntuu sille että olen oppinut ja tajunnut taas kerran jotain.

Hannah Hartin kautta löytyi Daily Grace. Mulla kesti pitkään päättää tykkäänkö vaiko enkö, niin hysteerinen tuo mimmi on. Päätin että tykkään ja nykyään joka arkipäivänä on ihanaa kun Grace huutelee hassutuksia suoraan mulle ;)




Tällä hetkellä yritän käydä läpi Mamrie Hartin (ei kuulemma sukua Hannah Hartille) You Deserve a Drink videoita. Ylilyönneiltä ei näissäkään ole vältytty, mutta se kuuluu mielestäni asiaan. Ja hei, hyviä drinksuvinkkejä ei ole koskaan liikaa.



Siinähän niitä misuja on oikein rivissä :D

Tänään mulla oli t-paita päällä, kävin Fitnesstukulta hakemassa mun kirsikkaprotskun. Naminamia :D

T-paita threadless.com, koskaan ei oo liikaa zombeja, Nectar Twisted Cherry fitnesstukku.fi, tosin hain sen sieltä Tampereen storesta josta sen maanantaina puhelimitse tilasin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D