22.9.2013

Nyyh :(

Voi voi voi mun blogiparkaa. 39 päivää joista jokaisena olen tunnollisesti kirjoittanut menemään vaikka ei olisi ollut mitään sanottavaa. Ja nyt sitten sinut, arvon blogini petin. Yksi päivä jäi välistä. Syynä oli vierailu miehen vanhempien luona, paikassa jossa internet on hidas. Turha tekosyyhän tämä on, jos olisin ollu viisas ja älykäs, olisin ennakoinut, kirjoittanut perjantaina KAKSI tekstiä ja julkaissut toisen sitten eilen. Vaan ei, en sitten näemmä ole älykäs. Harmillista sellainen. No, ehkä me pääsemme tästä vielä eteenpäin, kunhan haavat paranevat. Arvet toki jäävät mutta niillä on tapana kasvattaa ihmistä.

Tein äsken sellaisen jännittävän jutun että laminoin hiukseni. Ei liity muoviin mitenkään, kaveri oli Facebookissa linkannut ohjeistuksen hiusten laminointiin. Arvelin ettei siitä haittaakaan voi olla, nyt hiukset sitten kuivuvat viimeisen huuhtelun jälkeen, en kyllä toistaiseksi huomaa mitään erikoista. Mulla on hiusten kanssa muutenkin vähän vaikeaa kun ne ovat niin kauhean lyhyet nykyään. Leikkasin ne kesäkuun alussa ja edelleen tuntuu että ne eivät vaan kasva millään lailla. Tukka oli siis melkein alaselkään asti ja kun se oli niin huonokuntoinen, ajattelin että nyt vaan nips naps ja nopeastihan se kasvaa takaisin. Olen nyt hieman eri mieltä mutta tässä sitä nyt sitten vaan ollaan tämän pään kanssa ja pitää vaan rauhallisesti odottaa että kasvaa takaisin. Hmph.


Juuri leikattu tukka joskus kesäkuussa. Enää ei oo otsista mutta jotenkin tuntuu että toi on edelleen kaaaauheen lyhyt tuolta takaa :(
Kissa kuorsaa kauheen raskaan viikonlopun jäljiltä mun vieressä tossa sohvalla. Oli kamalaa kun isossa talossa on kaksi setäkissaa joita ei kiinnosta ollenkaan tollanen sosiaaliperhonen. Hän joutui sitten kauheasti tsemppaamaan ja sähisemään ja olemaan huonokäytöksinen, viehän se voimia.


Vihakorvat ja pahaa silmää tuli kyllä kun väkisin menin ja otin syliin. Hyi minua. Kuvasta ei ehkä välity niin hyvin se raivo mitä pieni eläin voi tuntea.

Hetken päästä elämä oli kuitenkin ihan ookoo ja sylissä pystyi olemaan. Ainakin vähän aikaa :D

Näin meillä tämä viikonloppu. Huomenna varmaankin taas jotain muuta :D

David&Goliathin paidat on kivoja, mä olen vuosia halunnut tämän mutta en vaan ole hankkinut, ehkä se on tuo sininen väri mikä häiritsee. Ehkä vielä joskus kuitenkin.

You Rock You Rule. Huisia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D