15.9.2013

Lettujaaaa

Mä tein tänään lettuja. Olin luvannut Iisalle lettukestit kun se on käynyt täällä aina välillä ruokkimassa Merkkaria kun ollaan oltu poissa. Nyt sitten vihdoin saatiin sovittua hyvä päivä lettukesteille :)

DanSukkerin sivuilta löytyi hyvä resepti ja sitten väänsin liian isolla pannulla meidän pikkuperheelle muutaman hassun mallisen letun. Niitä sitten nautimme mansikkahillon, jonkun Nutellaa muistuttavan suklaamönjän ja kookossokerin kera. Miekkonen toki halusi omaansa jotain erilaista, touhotti sitten itselleen jotain rahkamössöä mitä hyvällä halulla kiskoi kitusiinsa letun päältä.

Siinäpä meidän kestit. Laskinta emme syöneet.


Melkein en edes muistanut koska viimeksi olisin syönyt lettuja, saati sitten itse niitä tehnyt, mutta kyllä se mieleen tuli, meidän ensimmäisessä Tampereen asunnossahan se tapahtui, Rongankadun luukussa. Silloin pidettiin herra Koon kanssa ihan kahdestaan kestejä, tänään meitä olikin neljä, tosin Merkkarille ei tainnut letut maistua vaikka se niitäkin toki kerjäsi. Se on melkoinen eläin kerjäämään kaikkea. Kerjäämisen ansiosta se muuten söi tänään myös neljä cashewpähkinää. Se tykkää niistä aika paljon.

Olen muuten viime päivinä keksinyt Merkkarille taas uuden lempinimen, se on nykyään Unikarhu. Nukkuu paljon ja tulee aina mun kanssa sohvalle (ei toki syliin kun ihan todella harvoin) ja näyttää söpölle. Kissan uninaama on tosi hellunen juttu. Tämä on taas hirveän lyhyt kirjoitus koska mies valittaa että se haluaa katsoa Dexteriä ja että kun sovittiin että aloitetaan katsomaan puolkakstoista mutta kun hän meni itse suihkuun tasan puolkakstoista niin ei voi olettaa että mäkään sitten olen sovittuun aikaan valmiina. NIIN! Ettäs tietää hän sitten myöskin niin!

Mulla oli tänään taas toi susi ja punahilkka-paita eli threadless kutsuu.

Joo, tämä ei ole musta paita eli ei tulisi ikinä sopimaan mun päälle mutta kun tää kuva on niin ihana! Toi kananmuna on niin onnellinen Magic Bacon Ridellaan että melkeen sen takia tämä on pakko laittaa juuri tähän sunnuntai-illan iloksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D