2.10.2013

Niin...

Äääääh, mulla on ollu aivan tyhmä päivä tänään. Oon ihan kauhean vihanen vaikka ostin Fitnesstukusta aivan sikahyvää kaloritonta karamellikastiketta mun protskupancakeseille. Ja oon muuten edelleenkin aivan kauhean vihanen vaikka kävin teatterissakin tänään, The Addams Family oli oikeasti hyvä (Suomesta löytyy selvästi hyviä musikaaleissa esiintyviä lauluihmisiä, oli kauniita musikaalilauluääniä siellä) mut silti ärsyttää. Se varmaan alkoi siitä kun salilla ei hommat ihan mennyt niinkuin oisin halunnut ja sitten on vaan ollu kauhea nälkä koko päivän. Et ei kyl ole kivaa tämä, ei.

Onneks tänään on vihdoin saatu ainakin kaikki känniset mustekalat kiinnitettyä seinään, nyt on hienoa.

Järjestelmällistä epäjärjestelmällisyyttä makuuhuoneen seinässä.
Kyllä tuohon kelpaa laukkuja ripustella!

Olen myös jotenkin vieläkin eilisestä tanssitunnista vähän kiukussa, kun ei menty eteenpäin koska ihmiset ei käy joka tunnilla ja siksi joudutaan joka kerta aloittamaan alusta kaikki. Joo, tiedän ettei kaikille harrastukset ole niin tärkeitä mutta kun kyllä mäkin olen siitä maksanut...Joinain päivinä tekis mieli avautua toisille ihmisille oikein huolella, mutta en niin tee. Ja nyt joku parka joutuu täältä lukemaan miten vihainen mä olen eikä se edes ole sen vikaa. Kyllä on maailma epäreilu.

No, kenties huomenna on parempi päivä. Ja hei, jännä juttu tänään oli se, että mulla on edelleen lauantain juhlakiharat jollain lailla mun päässä olemassa. Yleensä kiharat ei pysy hiuksissa kun pari tuntia eli kesken juhlan voi jo joutua harmittelemaan että onpas taas suora tukka, mutta ei tällä kertaa. Onpa hauska!

Ai sama paita taas! No kun se nyt vaan sattui olemaan paitakasan päällimmäisenä. Ja onhan se hieno! SORI NYT!!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D