25.10.2013

Viiiikeeeend :D

Vaikka olen yleensäkin erittäin kova tyttö nukkumaan, olen jostain syystä nukkunut kolme yötä paremmin kun aikoihin. Todennäköisesti tämä johtuu siitä että mut pistettiin salitauolle ja keho on saanut jollain lailla levätä huomattavasti paremmin. Aamuisin, eli siinä puolenpäivän maissa, on kyllä jännää kun ei millään jaksa eikä halua avata silmiä, onneksi mun ei tarvitse elää herätyskellon kanssa. Paitsi lauantaisin kun on baletti. Huomenna on siis herättävä viimeistään kymmeneltä, ihan kauheeta. Tiedän kyllä että tällainen rytmi on aivan luksusta kelle tahansa, arvostan sitä syvästi ja tiedostan sen mahdollisuuden että tämä on hyvin todennäköisesti viimeistä aikaa elämässäni kun saan näin tehdä, lomat poislukien.

Äiti juurikin tänään kertoi miten mua oli jo pienenä mahdotonta saada hereille. Kerrankin mut piti talkkarin avulla käydä herättämässä kouluun kun äiti oli unohtanut avaimet kotiin, en herännyt puhelimen ääneen enkä edes ovikelloon kun äiti lähti sitten varta vasten töistä mua herättelemään. Ja munhan piti siis olla koulussa jopa kymmeneltä....Mutta kun nukkuminen on vaan niin kivaa.

Arvon lukijani, minä menen nyt nukkumaan ja toivotan sinulle oikein kivaa viikonloppua tämän viime päivinä paljon kuluttamani biisin siivittämänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D