10.10.2013

Torsdag, THOOOOOORSDAAAAAAG!

Tää viikko ei nyt ole oikein vakuuttanut, on ollu tosi huonot fiilikset kun TAMKissa ei osata eikä niitä kiinnosta yhtään mitä niiden opiskelijat tekee, varsinkaan loppusuoralla olevat. Mutta koska mä olen päättänyt että tää blogi ei ole kitisemistä varten, vaan pyrin pysymään suurinpiirtein positiivisena ja jos on jotain ikävää ni pyrin kaikin keinoin pitämään huumorin mukana kaikesta huolimatta. Siksipä mä en aio puhua tosta nyt tässä kun olen siitä jo Facebookissa kitissyt vähintäänkin joka päivä, nih!

Olen muuten toista päivää puhunut lähes yhtä mittaa yhdestä asunnosta jonka näin oikotiellä. Katselin vaan ihan viattomasti myytäviä asuntoja ja sieltä se sitten silmieni eteen paukahti. En ole ehkä koskaan nähnyt mitään niin oman näköistä, meinasi itku tulla. Myös siitä syystä ettei meillä tule varmaan koskaan olemaan varaa ostaa sellaista ihan omaa asuntoa, ellei nyt jotain kummallista ihmettä tapahdu. Mä olen ollut oikein tyytyväinen täällä meidän söpössä 60 neliön vuokrakämpässä että eipä kyse mistään sellaisesta ole. Mutta mutta, kato nyt ite!

Jo pelkkä pohjapiirrustus saa mut melkein itkemään xD
Oikotien linkki kämppään.

Linkattuani kämpän Facebookkiin, kuulin että se on a)ollut myynnissä ainakin vuoden ja b)jonkun megasisustusbloggaajan koti. Eipä ihme että onkin niin hieno ja upea. 

Voi voi voi voi voi, mielelläni nukkuisin tuolla raidallisessa huoneessa.
Kuva.

Voi voi voi voi voi, mielelläni kokkailisin tuolla ihanassa keittiössä.
Kuva.

Kuvat toki löytyy tuolta oikotiestä ja Kesällä Kerran blogista eli en noita sen enempää tähän viitsi laitella. Ei tuu myöskään itselle niin paha mieli kun ei tarvitse niitä niin paljon katsella. Vaan ainakin nyt on selvinnyt että millainen on mun unelmakoti.

Onneksi kohta on viikonloppu niin pääsee taas balettiin ja lauantaina saa lappaa naamansa täyteen herkkusia. Parasta viikonlopussa on se, että voi unohtaa hetkeksi kaikki kouluasiat, se on tärkeintä!

Tänään oli kuin olikin ihan oikea t-paita päällä, se on oikein kiva se!

Kirahvihan se siinä mussuttaa juustoa, nom.
Midnight Snack, threadlessistä tietenkin ;)

Eilen katsottiin viimeiset jaksot Dexteriä ikinä, jäi tyhjä kolo sydämeen, se oli kuitenkin erittäin hyvä sarja. Mutta, tänään saadaan vihdoin katsoa The IT Crowdin neloskautta mitä ei vain jostain syystä olla aikaisemmin saatu aikaseksi. Nyt sitten, vihdoinkin. Komiikkaa välistä, JEA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D