3.10.2013

Rrrruokaaaaah!

Mullei oo Instagramia kun mulla on tollainen Lumia mihin ei ole saatu tollasia kreisihienoja sovelluksia. Se ei haittaa, mä voin silti ottaa ruuastani kuvia ;)

Mulla on nyt jotenki aivan järjettömän hyvät nämä päivän aikana syömäni ruuat. Usein ollut jotenkin vaikeaa miettiä että mitä söisi ja sitten monesti jääkin helposti syömättä ja sitte kiukuttaa. Varsinkin kun urheilee viitenä päivänä viikossa, on kieltämättä melkoisen tärkeää syödä hyvin. Nyt mä olen ainakin neljänä päivänä syönyt erittäin hyvin.

Söin aamupalan joskus yhdeltä. Olen syönyt lähinnä munakokkelityyppistä ratkaisua viime viikkoina aamupalaksi mutta nyt on tehnyt parina päivänä mieli jenkkipancakeseja, löysin monta ohjetta protskupancakeseille ja ihan itse sovelsin niistä tosi hyviä naminamiversioita. Kaksi munaa, ½dl maustamatonta heraa, rkl kookosjauhoa, rkl maapähkinäjauhoa, veitsenkärjellinen ruokasoodaa, suklaasteviaa sen verran kun itsestä tuntuu. Taikina on melko löysää, mutta kun se oli ekalla kerralla niin tuhtia että noista tuli vähän kuivia. Olen myös kerran lisännyt suklaakauramaitoa hitusen taikinaan että tulis vähän kosteampia ystäviä. Tosiaan, taikinan löysyydestä johtuen noi on vähän hassun mallisia, se ei vie kyllä mausta pois yhtään. Päälle laitoin vähän voita sulamaan ja eilen ostamaani Walden Farmsin kaloritonta karamellikastiketta. Ihan sikahyvää, toi kastike on ihan älytöntä, ei voi uskoa että siinä ei oikeesti ole yhtään mitään. Sukraloosi maistuu jälkimainingeissa ihan pikkasen mut ei niin paljon että häiritsis. Kyllä on aika täydellinen aamupala joka pitää mahan täynnä monta tuntia. Nam!

Noi voit näyttää jotenkin kauheen isoilta nyt tässä, mut lautanen onkin sellainen semisti pienempi eikä mikään massive :D

Vähän kiwiä kaveriksi niin ei unohdu eri tärkeet hedelmät <3


Mä kävin päivällä koululla vihdoin uusimassa mun opiskelijakortin (ilmeisen selkeästi ihan vihoviimeistä kertaa) ja sain myös vihdoin yhden markkinoinnin kirjan mitä tarvitsen oppariin, tuli hyvä mieli että sain hoidettua asioita näppärästi alta pois. Eilen taisin kertoa että tukka on pysynyt lauantaista asti kiharalla, seuraa todiste ;)

Mun tukka on myös itsestään värjätynyt raidalliseksi, hurjaa :D

Päivällä söin jo turvalliseksi vaihtoehdoksi osoittautunutta kana-parsakaali-herkkusienisettiä. Mä olen kauhean nirso ja useimmiten haluan vaihtaa ruokalajia kahden päivän syömisen jälkeen. Tätä kaveria olen natustellut jo monen viikon ajan eikä vieläkään ole tylsää. No mistäköhän tämä johtuu? No siitä että sitä voi syödä kylmänä ja kuumana ja siihen voi laittaa aina eri kastiketta. TADAA! Kylmänä jos syö, paprikamajoneesi toimii kaverina erittäin hyvin, vähän niinkuin söis pastasalaattia ilman sitä pastaa, lämpimänä paras kaveri on bbq-kastike tai teriyaki, aivan sikahyvää! Tämä toimii ;)

Okei, ei näytä hyvältä toi lautanen kun sekotin siinä sen majoneesin ruokaan.
Mut nannaa on, usko mua ;)

Illan viimeisenä ruokana maistui jauhelihapihvi, ihan itse tehty. Mies sen mulle viime viikolla keksi kun mietiskelin että mitä ihmettä mä iltaisin söisin kun tulee kiukkunälkä. Helppo nakki, jauhelihaa, kananmunaa ja sipulia (mausteet tietty). Maistuu hyvälle ja sen voi tarjoilla erinäisten vihannesten kanssa. Mä söin tänään tomaatin kera.

Pihvin päälle löytyi vähän Hesen kurkkumajoneesia, sinappia ja ketsuppia (Heinzia tietenkin)

Joku tästä on varmaan jo keksinyt että meidän perheessä ei oikein olla mihinkään lihattomaan lokakuuhun osallistumassa. Treenimäärien kanssa toi proteiinien kanssa pelaaminen tulis vähän liian vaikeaksi. Kyllähän sitä väitetään että kasviproteiinikin toimii, mutta kun niitä pitää sitten osata yhdistellä kun se yksi ei vaan riitä (eikä mun maha kestä soijaa, et sekin on sitte siinä, kiitos vain). Hyvin menee :D Parasta noiden kahden päiväruuan kanssa on se, että ne voi valmistaa koko viikoksi etukäteen niin eipä tarvitse kun heittää lautaselle, lämmittää jos tarvii eikä muuta kun ääntä kohti. Hiiop!

Ruoka on hyvää, pepsimaxia mennyt kylkeen, kyllä ainakin ruuan suhteen elämä on ihan kivaa ;)

Päivän paita on kissa-aiheinen, se on kiva se. Eikä oo edes musta o.O


Halpa paita, H&M lastenosasto :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sano vaa :D